3 Kasım 2014 Pazartesi

Kısa Bir Merhaba

 Bugün ani bir kararla blog açmaya karar verdim. Doğru mu  yoksa yanlış mı yaptım gelecek günlerde belli olacak. Belki vizelerin başlaması sonucu başka bir uğraşa yönelimimin sonucudur ya da yıllardır süren yazma isteğimin ilk adımlarıdır. Dediğim gibi gelecekte belli olacak ama temenni ediyorum ki kalıcı olacağım. Kendimi tanıtmam gerekirse pek birşey yok. Kitap almak için herşeyden kısan bir öğrenci,herşeye heveslenen ancak daha sonra geçici olduğuna karar veren genç ve hala doğaüstü olaylara inanan bir çocuğum. Çok kapsamlı bir tanıtım olmadı ama idare edin artık. Yakın zamanda kitap yorumlarıma başlayacağım ve sizi mutlu etmeye çalışacağım. İyi günler...

2 yorum:

  1. Aynı ben dedim okurken :) Farklı olarak lisedeyken paramı kitaplara yatırmazdım, kütüphaneden alırdım sürekli, neyse ki ilk yıl kazanmama engel olmadı bu durum. Onun dışında ben de aileden aynı tepkiyi alıyorum sadece aile olsa iyi arkadaşlar da ekleniyor bir süre sonra. Tabi umursayan yok, okumaya devam :) Hoşgeldin blog dünyasına ve kitaplara - yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kütüphanelere bir türlü alışamadım. Kıskanıyorum galiba :) Yoksa Ejderha Mızrağında tut Vakıf serisine kadar birçok merak ettiğim kitabı bulundaran bir kütüphanemiz var.

      Çok teşekkür ederim.İyi günler :)

      Sil