29 Ocak 2015 Perşembe

Yeni Kitaplarım

 Herkese merhaba. :)  Yarım saat önce derin bir uykudayken annemin o güzel sesiyle uyandım. Yemek için çağırıyor diye pek umursamasamda ''Doğukan kalk kargon gelmiş'' sözüyle zıpkın gibi fırladım yerimden. Olayın sersemliğiyle kapıya yöneldim ama annem arkadan ''Kimliğini al'' diye bağırdı. Yahu adamlar kendi evlerine bu kadar gitmiyor diye düşünsem de kimliğimi alıp gittim. Adamla olan saçma muhabbetlerimizi anlatmadan direk konuya giriyorum.




Altın gibi parıldayan kutuma aldım ve odama doğru jet hızıyla gittim. Tabi ben daha kitap almayacağımı söylemiştim. Ayrıca nisana kadar süren bir kitap alma yasağım vardı ablamın koyduğu. Okulların tatil olması dolayısıyla ablam eve geldi ve Yunus'un çabaları sonucu kitap alma yasağım kalktı. Kadir'in süresi baltalama gibi durumları da boşa çıkınca yasağım kalktı. Bende ertesi gün hemen güzel bir sipariş verdim. Genel olarak İdefix'i kullanıyorum ben. Yine kullandım ama bu sefer biraz korkuttu beni İdefix. Hızlı çalışmaları yönünden sorun yok, 4 saatte kitaplarım kargolanmıştı. Sorun kitapları gelişigüzel kargolamaları.


Yukarıda ki görüntü sonucu kısa süreli bir kalp krizi geçirdim. Neyse ki kitaplara bir şey olmamış. Hepsini teker teker çıkarıp öptüm,kokladım,okşadım.


Artık Stephen King kitaplarım bitecek gibi bir derdim yok. En azından uzun bir süre.                 
              

Yavaş yavaş King kitaplarım çoğalıyor. :) 

                                                                                                                                   
Ve Kinglerimin son görüntüsü. :) Okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi günler.                                      




                     
                                                                                                          
                                   

         




                                                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                    



5 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel görünüyorlar. Güzel günlerde okuyun :)
    Bende Stephen King kitaplarına başlamak istiyorum.Şuana kadar hiç bir kitabını okumadım. Siz hangisini önerebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle teşekkür ederim. :) İlk defa King okuyacaksanız Hayvan Mezarlığı, Medyum, Sadist ya da Ruhlar Dükkanı'nı öneririm. Şuan Tepki'yi okuyorum ve başlangıç için gayet ideal. :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler sağolun. Sadist kitabını çok öneriyorlar ya o ya da medyumla başlayayım ilk fırsatta:)
    Bol okumalar... :)

    YanıtlaSil
  4. Hayvan mezarlığı ve Mahşer okuduğum King'ler... King'in yeri ayrı :) Sitene katıldım. Ben de bekliyorum...

    YanıtlaSil